PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 28--33
Tytuł artykułu

Internauci projektują dla Pumy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia niestandardową kampanię reklamową przeprowadzoną przez firmę Puma dla kosmetyków Puma Create. Zdaniem autora największym osiągnięciem kampanii było stworzenie platformy nieustannego kontaktu pomiędzy marką a jej odbiorcami w naturalny i nienachalny sposób. Wśród autorów, którzy poświęcali swój czas na zaprojektowanie opakowania, tworzyło się uczucie współodpowiedzialności za markę. Motywacją do uczestnictwa w zabawie były oczywiście także nagrody. Ważną rolę odegrał także regularny kontakt z uczestnikami zabawy drogą e-mailową. Co tydzień informowani byli oni o postępie konkursu, nowych finalistach oraz niespodziankach do wygrania w danym tygodniu.
Rocznik
Numer
Strony
28--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121192110

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.