Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł omawia niestandardową kampanię reklamową przeprowadzoną przez firmę Puma dla kosmetyków Puma Create. Zdaniem autora największym osiągnięciem kampanii było stworzenie platformy nieustannego kontaktu pomiędzy marką a jej odbiorcami w naturalny i nienachalny sposób. Wśród autorów, którzy poświęcali swój czas na zaprojektowanie opakowania, tworzyło się uczucie współodpowiedzialności za markę. Motywacją do uczestnictwa w zabawie były oczywiście także nagrody. Ważną rolę odegrał także regularny kontakt z uczestnikami zabawy drogą e-mailową. Co tydzień informowani byli oni o postępie konkursu, nowych finalistach oraz niespodziankach do wygrania w danym tygodniu.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121192110