PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 6 | 149--166
Tytuł artykułu

Uwarunkowania oceny efektywności świadczenia usług użyteczności publicznej

Warianty tytułu
Conditions of Providing Public Services Efficiency Rating
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono uwarunkowania oceny efektywności świadczenia usług użyteczności publicznej. Wyjaśniono pojęcie oraz zaprezentowano rodzaje usług użyteczności publicznej. Wskazano następnie czynniki wpływające na efektywność świadczenia usług użyteczności publicznej. W ostatniej części zaprezentowano projekt modelu oceny efektywności świadczenia usług użyteczności publicznej dostosowanych do potrzeb wybranej instytucji. (abstrakt oryginalny)
EN
In this paper conditions of providing public services efficiency rating were described. Also kinds of public services were presented together with model of providing public services efficiency rating and factors which have impact on this efficiency.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
149--166
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Analiza i diagnostyka ekonomiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Pod red. R. Borowieckiego, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1995.
  • Bednarczyk M., Organizacje publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Kraków 2001.
  • Bielski M., Organizacje. Istota, struktury, procesy, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997.
  • Borowiecki R., Ocena prywatyzowanego przedsiębiorstwa, "Przegląd Organizacji" 1991, Nr 2.
  • Daszkowska M., Usługi: produkcja, rynek, marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
  • Holstein-Beck M., Szkice o pracy, Książka i Wiedza, Warszawa 1987.
  • Kasiewicz S., Nowe wskaźniki oceny zarządzania przedsiębiorstwem, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1999, nr 6.
  • Krzyżanowska M., Marketing usług organizacji niekomercyjnych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2000.
  • Marketing usług, Pod red. A. Styś, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1996.
  • Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2001.
  • Mudie R, Cottam A., Usługi. Zarządzanie i marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
  • Owsiak S., Finanse publiczne. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa 1997.
  • Pfohl H., Zarządzanie logistyką. Funkcje i instrumenty, Biblioteka Logistyka, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 1998.
  • Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1993.
  • Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Pod red. J. Lichtarskiego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1995.
  • Price J. L., Organizational Effectiveness. An inventory of Propositions, Richard D. Irwin, Inc., Homewood, Illinois 1968.
  • Rathmell J. M., Marketing in the Service Sector, Cambridge, Mass 1974.
  • Skrzypek E., Jakość i efektywność, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121284433

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.