PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 2 | 35--38
Tytuł artykułu

Jakość usług ubezpieczeniowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono problem jakości usług ubezpieczeniowych. Zwrócono uwagę na znaczenie gospodarcze sektora ubezpieczeń oraz na to, komu zależy na wysokiej jakości usług świadczonych przez firmy ubezpieczeniowe. Przedstawiono cechy usługi ubezpieczeniowej i kryteria oceny jej jakości.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • M. Dygas, Prokonsumenckie decyzje Sejmu, Gazeta Ubezpieczeniowa 2003, nr 18.
  • J. Garczarczyk (red.). Model jakości usług finansowych w Polsce, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2004, s. 7.
  • B. Hadyniak, Marketing ubezpieczeniowy, [w:] J. Monkiewicz (red.), Podstawy ubezpieczeń, tom I - mechanizmy i funkcje, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2000, s. 201.
  • J. Handschke [w:] T. Sangowski (red.), Ubezpieczenia gospodarcze, Poltext, Warszawa 1998, s. 78.
  • J. Handschke [w:] T. Sangowski (red.), Vademecum ubezpieczeń gospodarczych, SAGA Printing, Poznań 2000, s. 49-50.
  • L. Kacperski, Przyczynek do rozważań nad przypadkami upadłości polskich towarzystw ubezpieczeniowych w aspekcie kryminologicznym, Materiały konferencyjne: Przestępczość ubezpieczeniowa t. VI, Szczecin 2003, s. 151-159.
  • Ph. Kotler, Marketing. Analizowanie, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Gebethner & S-ka, Warszawa 1994, s. 426.
  • A. Kufel-Siemińska, Marketingowa polityka produktu firmyubezpieczeniowej (część I), Wiadomości Ubezpieczeniowe 1995, nr 10/11/12, s. 22.
  • J. Łańcucki, Zarządzanie jakością usług w instytucjach finansowych - ujęcie systemowe, Konferencja pt. Zarządzanie jakością usług w instytucjach finansowych, Poznań-Puszczykowo, 4-5 czerwca 2003 r.
  • Monitor Ubezpieczeniowy 2005, nr 25, s. 6.
  • J. Monkiewicz, Produkty ubezpieczeniowe - istota, cech, rodzaje, [w:] J. Monkiewicz (red.), Podstawy ubezpieczeń, tom II -produkty, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2003, s. 27-28.
  • L. Nabholz, Funkcja i znaczenie urzędu rzecznika ds. ubezpieczeń prywatnych, Międzynarodowa Konferencja z okazji 10-lecia Urzędu Rzecznika Ubezpieczonych, Warszawa 9 listopada 2005 r.
  • B. Nowotarska-Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
  • K. Opolski, Aktualne problemy jakości usług finansowych, Konferencja pt. Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń, Warszawa 7-8 czerwca 2000 r.
  • S. Rogowski, Jakość usług ubezpieczeniowych, Przegląd Ubezpieczeń Społecznych i Gospodarczych 2000, nr 7.
  • T. Sangowski (red.), Vademecum ubezpieczeń gospodarczych, SAGA Printing, Poznań 1998, s. 45.
  • Ustawa z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, póz. 1151 z późn. zm.), art. 3 ust. 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122251400

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.