PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 2 | 41--45
Tytuł artykułu

Ocena dostawców w przedsiębiorstwach handlowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule poruszono jeden z najistotniejszych problemów w gospodarce rynkowej - ocenę dostawców (zarówno istniejących, jak i potencjalnych) na przykładzie Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław. Przedstawiono charakterystykę przedsiębiorstwa i systemu zarządzania jakością oraz ocenę dostawców w CZM CEZAL S.A. - WROCŁAW.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
41--45
Opis fizyczny
Bibliografia
  • S. Abt: Zarządzanie logistyczne w ćwiczeniach. Wyd. AE, Poznań 2001, s. 43-46.
  • S. Abt, H. Woźniak: Podstawy logistyki. Wyd. UG, Gdańsk 1993, s. 73 – 77.
  • M. Dąbrowska-Mitek: Pomiar jakości logistycznej obsługi klientów [w:] Gospodarka a Środowisko l, Prace Naukowe nr 1009 Akademii Ekonomicznej, pod red. T. Borysa, Wrocław 2004, s. 147-163.
  • http://www.CEZAL.com.pl .
  • K. Kowalska: Logistyka zaopatrzenia. Wyd. AE, Katowice 2005, s. 63.
  • Logistyka w biznesie. Pod red. M. Ciesielskiego, PWE, Warszawa 2006, s. 97.
  • K. Lysons: Zakupy zaopatrzeniowe. PWE, Warszawa 2004, s. 270-279.
  • Z. Sarjusz-Wolski: Ilościowe metody zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie. Toruńska SZKOŁA.-Zarządzania, Toruń 1997, s. 36.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122251536

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.