Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule poruszono jeden z najistotniejszych problemów w gospodarce rynkowej - ocenę dostawców (zarówno istniejących, jak i potencjalnych) na przykładzie Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław. Przedstawiono charakterystykę przedsiębiorstwa i systemu zarządzania jakością oraz ocenę dostawców w CZM CEZAL S.A. - WROCŁAW.
Twórcy
Bibliografia
- S. Abt: Zarządzanie logistyczne w ćwiczeniach. Wyd. AE, Poznań 2001, s. 43-46.
- S. Abt, H. Woźniak: Podstawy logistyki. Wyd. UG, Gdańsk 1993, s. 73 – 77.
- M. Dąbrowska-Mitek: Pomiar jakości logistycznej obsługi klientów [w:] Gospodarka a Środowisko l, Prace Naukowe nr 1009 Akademii Ekonomicznej, pod red. T. Borysa, Wrocław 2004, s. 147-163.
- http://www.CEZAL.com.pl .
- K. Kowalska: Logistyka zaopatrzenia. Wyd. AE, Katowice 2005, s. 63.
- Logistyka w biznesie. Pod red. M. Ciesielskiego, PWE, Warszawa 2006, s. 97.
- K. Lysons: Zakupy zaopatrzeniowe. PWE, Warszawa 2004, s. 270-279.
- Z. Sarjusz-Wolski: Ilościowe metody zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie. Toruńska SZKOŁA.-Zarządzania, Toruń 1997, s. 36.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122251536