PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 49--52
Tytuł artykułu

Dylematy komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Organizacja stara się jak najlepiej zaprojektować przekaz oraz skutecznie go zakomunikować, aby wywołać określony efekt w umysłach i zachowaniu odbiorców. Autor omawia m.in.: badania w kierunku lepszego zrozumienia funkcjonowania ludzkiego umysłu oraz procesu podejmowania decyzji, doskonalenie technik badawczych pozwalających na uzyskiwanie od odbiorców coraz istotniejszych z punktu widzenia marketingu informacji, analizy selektywne pozwalające na odrzucanie wszelkich mało istotnych informacji z otoczenia i koncentrowanie się na dostępnych, najistotniejszych, z punktu widzenia konkretnej decyzji, informacjach, tworzenie i wykorzystywanie technologii pozwalających na nowe (w założeniu: skuteczniejsze) sposoby dotarcia z komunikatem do odbiorców oraz poszukiwania całkiem nowych teorii pomagających redefiniować komunikację z odbiorcami.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122371597

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.