PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 58--61
Tytuł artykułu

Na drogie leczenie - marketing?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Korzystanie z płatnych usług zdrowotnych nie jest już w Polsce, zdaniem autorów, niczym nowym. Prywatne kliniki, przychodnie i szpitale podejmują walkę o nowego klienta - wymagającego i gotowego zapłacić za leczenie. Mimo że walka promocyjna dotyczy głównie największych ośrodków miejskich, już niedługo może okazać się, że nie tylko. Płatne leczenie jako sektor usług ma przecież coraz większy zasięg, a obietnice fachowości, miłej atmosfery czy po prostu dostępności trafiają do wyobraźni coraz większej rzeszy potencjalnych klientów. Autorzy twierdzą, że marketing niepublicznych ośrodków zdrowia powinien skupić się na budowaniu wartości dodanej, której - co wynika z badań - zdaniem części Polaków wciąż brakuje.
Rocznik
Numer
Strony
58--61
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122378692

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.