PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 62--65
Tytuł artykułu

Być jak wzorowy sprzedawca

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka informuje, że polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego wartość fachowcy szacują na ok. 15 mld złotych, rozwija się on w tempie 8-10 proc. rocznie. Mimo konkurencji ze strony globalnych marek, polskie firmy starają się nie tylko utrzymać pozycję, ale jeszcze rozszerzyć zasięg działania na kraje sąsiednie. Okazuje się, że jakość obsługi, nastawienie pracowników i ich gotowość do pomocy to najważniejszy, na równi z jakością produktów, czynnik decydujący o satysfakcji klienta i w efekcie jego lojalności. Klientom nie wystarczają już ładnie zaaranżowane sklepy, piękne witryny. Nie dbają, ile czasu i pieniędzy firmy inwestują w działalność marketingową, badawczą, szkolenia pracowników - w ostatecznym rozrachunku o zakupie decyduje sprzedawca i jego podejście do klienta.
Rocznik
Numer
Strony
62--65
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122380027

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.