PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 3 | 20--21
Tytuł artykułu

Liczy się każdy kanał!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki prześcigają się w promocjach kredytów mieszkaniowych. Wprowadzają coraz to nowsze, atrakcyjniejsze rozwiązania. Skracają terminy rozpatrywania wniosków kredytowych, wydłużając przy okazji maksymalny okres spłaty. Chcąc jednak pozyskać nowych klientów, muszą zacieśniać bądź nawiązywać współpracę z pośrednikami. Także z nowo powstającymi firmami. Kolejnym kanałem dystrybucji kredytów, który zyska na znaczeniu będzie Internet. Będzie on służył do skutecznego promowania i sprawienia, by klient bez wychodzenia z domu umówił się na spotkanie czy rozmowę telefoniczną z przedstawicielem firmy pośredniczącej w udzielaniu kredytu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122576098

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.