PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo

---

24--25
Tytuł artykułu

Ach ten Klient!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ocena bankowości na podstawie badań IBOiR Pentor, które miały na celu prześledzenie zmian na rynku usług detalicznych banków, jakie zachodziły w latach 2000-2005. Sporo miejsca poświęcono kształtowaniu się relacji z klientami. Wiele obserwacji jest aktualnych do dziś. Okazuje się, że jesteśmy mniej skłonni do współpracy z bankami niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Jako powód tego podaje się bezrobocie, brak stałych dochodów czy niedostępność banków dla osób o niskich dochodach.
Czasopismo
---
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122576309

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.