PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 7/8 | 22--23
Tytuł artykułu

Pozyskać klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza temat marketingu bankowego. Według autora najważniejszy jest taki dobór sposobów promocji i sprzedaży, aby wszystkie grupy klientów obsługiwanych przez instytucję przynosiły jej zyski. Jak to zrobić? Ważna jest lokalizacja oddziałów bankowych oferujących usługi dobrane optymalnie do danego typu środowiska. Również rozwój kanałów dystrybucji usług bankowych jest niezwykle istotny, choć blokują go dwie bariery - biznesowe i technologiczne. O tym jak bank może przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów dowiemy się z artykułu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122787981

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.