Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Aby w działalności bankowej kształtować i wzmacniać relacje pomiędzy instytucją a jej klientami, banki muszą sięgać po coraz to nowe instrumenty. Coraz częściej pojawiają się tzw. affinity credit cards - czyli karty kredytowe adresowane tylko do określonej grupy ważnych i opiniotwórczych klientów. Instytucje finansowe oferują tego rodzaju karty członkom określonych organizacji, a także dla promocji ważnych spraw społecznych. Odmianą kart affinity są karty kredytowe typu "cashback". W ich przypadku określony procent pieniędzy powraca do właściciela w momencie dokonywania transakcji. Autor przewiduje, że z tego rodzaju kart będzie korzystać coraz to więcej osób. Do takich produktów mają przekonać ich cechy - choćby korzystne oprocentowanie i możliwość prowadzenia transakcji przez Internet.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122788000