Warianty tytułu
The Dynamics of the Marketing Value
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono główne przesłanki dyskusji na temat obecnych oraz przyszłych problemów marketingu. Autor wskazał poniższe kierunki zmian i nowe orientacje, które pojawiają się w marketingu: orientacja biznesowo - rynkowa, orientacja na wartości odnoszone do całego przedsiębiorstwa, orientacja regionalno - lokalna, orientacja podmiotowa - branżowa, orientacja procesowa, orientacja instytucjonalno - problemowa.
The author discusses the premises and emphasizes the need for the creative discussion about present and future dilemmas of marketing. He points to the following directions of changes and new orientations: the business-market orientation, the orientation on values referred to the entire firm, the regional-local orientation, the subjective-trade orientation, the orientation of a law suit, the institutional-problem orientation. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122894983