Czasopismo
2004
|
nr 1015, t. 1 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
|
474--479
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Strategies in Foreign Markets Trade on the Example of Metro Group
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawiła drogę ekspansji, metody i narzędzie marketingowe stosowane przez jednego z liderów handlowych koncern Metro Group. Rozpoznanie sposobów ich wejścia na rynek, rozwoju i długookresowych strategii rynkowych oraz analiza ich wyników ekonomicznych mogłaby pomóc polskim przedsiębiorstwom w budowaniu skutecznych przewag konkurencyjnych.
Considerable progress, brought in 90's, was concerned with technologies and strategies of action in all enterprises, including those trade ones. Analysis of experiences of countries which achieved higher level of development than in our country, allows to set the best solutions in Poland, and build efficient and competitive enterprises of XXI century. The aim of study was to pay attention to the rank of new strategies, which includes instruments of marketing-mix in the foreign trade, on the example of Metro Group. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
474--479
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Grzegorczyk W., Marketing na rynkach zagranicznych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998.
- Gwiazda A., Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, Wyd. A. Marszałek, Toruń 2000.
- Informator Makro.
- Kuich A., Budowanie lojalności klienta, cz. 2, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
- Nowacki R., Wykorzystanie narzędzi promocji w przedsiębiorstwach handlowych, cz. l, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123120171