PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 20 | 29--30
Tytuł artykułu

Walcząc o klienta - raport call centers

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie ma już instytucji finansowej, która nie zdawałaby sobie sprawy z konieczności prowadzenia własnego Call Center, który nie jest już postrzegany jako ograniczenie kosztów prowadzenia działalności, ale przede wszystkim środek służący do pozyskania jeszcze większej liczby klientów. Konieczność posiadania instytucji front office dostrzegają także najwięksi producenci sprzętu i oprogramowania obsługującego centra telefoniczne. Wszystko dlatego, że – jak uważa Wes Hayden, prezes i CEO Genesys Telecommunications Laboratories Inc. – XXI w. wprowadza wiele zmian do modelu działalności podmiotów gospodarczych, dla których coraz ważniejszą rolę zaczyna odgrywać personalizacja sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123392054

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.