PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 20 | 32--35
Tytuł artykułu

Centra kontaktów w finansach - raport call centers

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek zewnętrznych Call Centers w naszej części świata ma wartość kilkunastu miliardów dolarów. Usługi telemarketingowe stają się coraz ważniejszym narzędziem w relacjach marketingowych - stymulują sprzedaż oraz działania posprzedażowe również w sektorze finansów. Nowoczesne rozwiązanie Call Centers w instytucjach finansowych, przez zapewnienie zintegrowanego, wielofunkcyjnego i wielokanałowego systemu komunikacji jest w stanie zrewolucjonizować sposób komunikowania się klienta z bankiem lub inną dowolną instytucją finansową.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123392093

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.