PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 6 | 36--39
Tytuł artykułu

Nie ma biznesu bez emocji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono znaczenie inteligencji emocjonalnej dla efektywności biznesowej na przykładzie programu badawczo-rozwojowego w firmie AstraZeneca Pharma Poland. W ramach programu szukano odpowiedzi, czy i w jakim stopniu inteligencja emocjonalna wpływa na efektywność pracowników i biznesu, czy można ją rozwijać w warunkach organizacyjnych w stopniu gwarantującym perspektywy zwrotu z inwestycji.
Rocznik
Numer
Strony
36--39
Opis fizyczny
Bibliografia
  • D. Goleman, R. Boyatzis, A. McKee, Naturalne przywództwo. Jacek Santorski Wydawnictwo Biznesowe, Wrocław-Warszawa 2002; C. Cherniss, D. Goleman 9red.). The Emotionally Intelligent Workplace. Jose-Bass: San Francisco 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123960341

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.