PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1015, t. 1 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej | 449--453
Tytuł artykułu

Strategia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw branży spożywczej (na przykładzie przedsiębiorstw z regionu Warmii i Mazur)

Warianty tytułu
Development Strategies of Small and Medium-Sized Food Industry Companies on Examples from Warmia and Mazury Region
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przedstawili wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród małych i średnich przedsiębiorstw branży spożywczej z obszaru województwa warmińsko-mazurskiego dotyczących ich planów rozwoju w przededniu wejścia Polski do Unii Europejskiej.
EN
This article describes enterprise strategic directions of food processing branche from Warmia and Mazury region. The most frequently quoted development is market expansion and product offers. Most enterprises will be financing their development plans from two sources: bank loans and own assets. The major barrier of this plans are the financial and ecological limitations. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Mazur-Łukomska K., Strategie małych i średnich przedsiębiorstw, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw" 2001.
  • Mroczek E., Intuicja i strategia w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, "Przegląd Organizacji" 1995, nr 4.
  • Sztucki T., Marketing przedsiębiorcy i menedżera, AW Placet, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124072390

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.