Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono oczekiwania co do wprowadzanych systemów jakości w administracji samorządowej. Zwrócono uwagę na korzyści, m. in. satysfakcję z jakości pełnionych usług, ale także na bariery wdrażania takich systemów. Przedstawiono wnioski i perspektywy rozwoju jakości usług w administracji publicznej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- M. Beltrami, Quality e pubblica administratione, "Economica e diritto del terciano", 1992, nr 3, s. 669-781.
- L ffler, Defining quality in public administration, NISPA Conference, Riega 1999.
- S. Furtere, A. Elshennawy, Implementing of TQM and lean SIX SIGMA tools in local government: a framework and case study, "Total Quality Management Business Excellence", 2005, nr 16, s. 1179-1191.
- P. Jucha, "Zarządzanie jakością w administracji publicznej", Kraków 2006.
- K.M. rose, Government extension to a guide to the project management body of knowledge, "Project Management Journal, 2006, nr 4 (37), s. 72.
- G.D. Wagenheim, J.H. Reurink, Customer Service in Public Administration, "Public Administration Review", 1991, nr 3 (51), s. 263-270.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124072462