PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 5 | 19--21
Tytuł artykułu

Badanie pozycji konkurencyjnej organizacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda firma ma swój cykl życia, który wyznacza jej miejsce na mapie rozwoju organizacyjnego. Każda faza cyklu życia charakteryzuje się określonymi cechami, które stanowią o rodzaju decyzji podejmowanych przez kierownictwo firm. Wśród cech podlegających analizie są składniki marketingu mix uzupełnione o cele i konkurencję. W artykule przedstawiono matrycę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stanowi ona połączenie filozofii cyklu życia organizacji i macierzy BCG. Możliwość wykorzystania matrycy przedstawiono na podstawie badań dwóch firm farmaceutycznych: Polfy Kutno i Jelfy.
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124099516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.