PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 5 | 39--42
Tytuł artykułu

Rola zaufania w budowie jakości relacji przedsiębiorstw i organizacji non profit z wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono interpretację zastosowania modelu Balanced Scorecard (Strategicznej Karty Wyników) w organizacjach non profit ze szczególnym uwzględnieniem oceny ich wyników zarówno w kontekście społecznego oddziaływania, jak i zarządzania zaufaniem. Wskazano punkty wspólne i różnice w odniesieniu do SKW dla przedsiębiorstw.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Bibliografia
  • 1. A. Chodyński, M.M. Jabłoński, A.S. Jabłoński, „TQM Scorecard - nowoczesne narzędzie wspierające realizację strategii jakości", Problemy Jakości, 2005, 5, s.11.
  • 2. A. Sargeant, „Marketing w organizacjach non profit", Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, s. 17.
  • 3. M. Huczek „Marketing organizacji non profit", Wydawnictwo WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2003, s. 50.
  • 4. R. Eschenbach, C. Horak „Fuhrung der Nonprofit Organisation,", Bewahrte Instrumente in praktischen Einsatz, Schaffer Poeschel Verlag, Stuttgart 2003, s. 60.
  • 5. R. S. Kapłan, D. P. Norton "The Balanced Scorecard. Translating strategy into Action", Harvard Business School Press, Boston 1996, s. 41-42.
  • 6. R. S. Kaplan, D. P. Norton " Strategy Maps, Der Wegvon immaterillen Werten zum materiellen Erfolg", Schaffer - Poeschel Stuttgart 2004, s. 405-413.
  • 7. R. G. Schuch, L. C. Leviton, „ A framework to assess the development and capacity of non-profit agencies", Evoluation and Program Planning 29 (2006), s. 172.
  • 8. C. E. Thayer, A. H. Fine „Evaluation and outcome measurement in the non-profitsector: stakeholders participation", Evaluation and Program Planning 24 (2001), s. 108.
  • 9. Henning - Thurau, K.P.Gwinner, D.D. Gremler „Under standing Relationship Marketing Outcomes -An Integration of Relational Benefits and Relationship Quality", Journal of Service Research, Vol. 4, February 2002, s. 230-247.
  • 10. Henning - Thurau, A. Klee "The Impact of Customer Satisfaction and Relationschip Quality on Customer Retention; A Critcal Reassessment and Model Development", Psychology&Marketing, Vol.14, December 1997, s. 753.
  • 11. M. De-Los-Angeles Gil Estallo, F. Giner de La Fuente, C. Griful-Miguela, "The Strategic Socjal Map of a Nongovermental Organization", International Advances in Economic Research (2006), Nr 12, s. 107.
  • 12. M. Jabłoński „Rola menedżera w organizacji non profit, [w:] Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit", praca zbiorowa pod redakcją A. Chodyńskiego, M.Huczka i I. Sochy, Wydawnictwo WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2005, s. 43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126437740

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.