Warianty tytułu
Return on Equity and Marketing
Języki publikacji
Abstrakty
Stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE Return on Eqality) to miara efektywności ekonomicznej decyzji menedżerów. Rozważono możliwość zwiększenia ROE przez menedżerów poprzez zwiększenie: rentowność sprzedaży, rotacji aktywów, dźwigni finansowej. Opisano wpływ decyzji marketingowych na rentowność sprzedaży i rotacje aktywów.
Marketing decisions should create competitive advantage, but at the same time they can destroy Return on Equity (ROE). The author of the article tries to identify main marketing factors influencing sales profitability, asset turnover and, in consequence, ROE.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
119--125
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Performance Measurement & Control Systems for Implementing Strategy, Prentice Hall, Upper Saddle River 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126438877