PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 6 | 11--19
Tytuł artykułu

Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w doskonaleniu działań organizacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykułna temat społecznej odpowiedzialności biznesu w doskonaleniu działań organizacji. Przedstawiono działania towarzyszące wdrażaniu koncpecji społecznej odpowiedzialności biznesu. Określono standardy zarządzania zawarte w kodeksach postępowania. Zaprezentowano wyniki badań autora.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • D. Bowers, Making Social Responsibility the Standard Quality Progres, No. 4 April, 2006, pp. 35.
  • Corporate Responsibility: Strategy, management and value - How PwC can help, PriceWaterhouseCoopers, 2005 (www.pwc.com) - za: PwC Says Trends Will Drive Suistanable Development, Quality Progress, June, 2006, p. 14.
  • Dobre praktyki w spółkach publicznych (http://www.gpw.com.pl/).
  • Sustainability Reporting Guidelines, Global Reporting Initiative, Interim Secretariat, Boston, 2002.
  • K. Webb, The ISO 26000 Social Responsibility Guidance Standard - Progress So Far, Working Paper, Ecole de sciences de la gestion, Universite du Quebec a Montreal, No. 9, 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126454638

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.