PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 8 | 22--24
Tytuł artykułu

Co dalej z wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi w Polsce?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule dokonano analizy wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce. Brano pod uwagę ilościowy i jakościowy rozwój tych placówek, jak również sposoby doskonalenia ich wizerunku. Jak przewiduje autorka, nadchodzące lata przyniosą prawdopodobnie dalszą ekspansję sieci zagranicznych na polskim rynku, przybierającą często formę przejęć czy fuzji. Może to spowodować przetasowania wśród kluczowych firm handlowych, zaostrzając konkurencję i wymuszając przemiany zarówno wśród WOH, jak i małych sklepów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126628213

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.