PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 9 | 22--24
Tytuł artykułu

Zmiany w strukturze kanałów dystrybucji artykułów konsumpcyjnych - wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Prowadzone przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji systematyczne badania mające na celu rozpoznanie kierunków i zakresu racjonalizacji kanałów dystrybucji, rejestrują wielokierunkowość działań podejmowanych w tym zakresie zarówno przez producentów, jak i pośredników hurtowych i detalicznych. Działania te wymusza zarówno zaostrzająca się konkurencja, jak i stosunkowo wolno wzrastający popyt konsumpcyjny.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126636115

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.