PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 12 | 48--70
Tytuł artykułu

Rynek napojów alkoholowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym raporcie wykorzystano wyniki badania Target Group Index firmy MB SMG/KRC (stopień penetracji, najczęściej spożywane marki wśród osób deklarujących spożywanie określonej grupy produktowej) oraz ACNielsen - Panel Handlu Detalicznego (wielkość, wartość i lokalizacja sprzedaży poszczególnych segmentów na rynku detalicznym). Dodatkowo na potrzeby niniejszego raportu został przeprowadzony przez Instytut PENTOR - Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca" sondaż telefoniczny wśród właścicieli/kierowników sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych o powierzchni do 400 m2, w którym zapytano badanych o najlepiej sprzedające się w ich placówkach marki określonych grup produktowych. Ze względu na ograniczoną objętość raportu, przedstawione zostały tylko najważniejsze segmenty rynku napojów alkoholowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126711010

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.