PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 50 | 10--12
Tytuł artykułu

Dorzuć logo

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Karty kredytowe private label są wydawane przez banki, hipermarkety i sieci handlowe. Posługiwanie się znanym, światowym znakiem akceptacji jak Visa czy MasterCard wzmacnia wizerunek firmy wydającą kartę i jest wygodne dla klienta. Oprócz funkcji płatniczej i kredytowej spełniają też funkcję lojalnościową - stali klienci uzyskują preferencyjne przywileje cenowe. Za pomocą karty można też za pośrednictwem centrum obsługi klienta podejmować gotówkę. Artykuł przybliża problematykę kart typu private label.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126890203

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.