PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 6 | 10--12
Tytuł artykułu

Od hierarchii do rynku - sposoby kształtowania elastycznej kultury organizacyjnej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na aspekt rynkowy kultury organizacyjnej, na różnice między kulturą hierarchii i kulturą rynku. Podkreślono, że podstawową różnicą między nimi jest koncentracja na sprawach wewnętrznych (hierarchia) lub zewnętrznych (rynek) oraz wynikające z tego oczekiwania odnośnie zachowań pracowniczych. Omówiono obszary, w których zmiany dają szanse na wykształcenie nowych postaw pracowniczych. Są to: strategia, polityka komunikacyjna, polityka personalna.
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • [1] BURT R., When is Corporate Culture a Competitive Asset?, "Financial Times", jesień 1999.
  • [2] HOTTER J., HESKETT J., Corporate Culture and Performance, New York, The Free Press 1992.
  • [3] CAMERON J., QUINN R., Kultura organizacyjna -diagnoza i zmiana, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003
  • .
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127157174

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.