PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1137 Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce | 57--62
Tytuł artykułu

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa elementem zarządzania strategicznego

Autorzy
Warianty tytułu
Creating Business Image as a Strategic Management Component
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono strukturę otoczenia społeczno-gospodarczego i jego związki z przedsiębiorstwem. Podkreślono, że w warunkach gospodarki rynkowej większe szanse rozwoju ma to przedsiębiorstwo, które dba o swoją dobrą reputację.
EN
Negative results of development and civilisational threats generate criticism directed at businesses and decrease trust in them. As a result people demand higher corporate social responsibility. To meet these expectations businesses appoint public relations departments whose task is to create a positive business image. Concern about good reputation and credibility of the company should not rely on sponsoring, charity work and good press relations. The main tasks of such a department should be to analyze future social expectations and to include them in the strategic goals of the company. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [ l ] Black S., Public relations, ABC, Warszawa 1998.
  • [2] Budzyński W., Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1997.
  • [3] Lewicka D., Stówa i gesty, "Businessman" 1995 nr 11.
  • [4] Najlepsze przedsiębiorstwa świata, "Zarządzanie na Świecie" 1997 nr 11.
  • [5] Oliver S., Strategia public relations, PWE, Warszawa 2005.
  • [6] Parston G., Osiąganie wyników społecznych, [w:] Organizacja przyszłości, Business Press, Warszawa 1998.
  • [7] Wójcik K., Public relations, t. l, Placet, Warszawa 1997.
  • [8] Wójcik K., Public relations. Od A do Z, Placet, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127173998

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.