PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 5 | 18--20
Tytuł artykułu

Rosnąca siła presellingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora artykułu preselling powinien być rozpatrywany nie tylko jako forma sprzedaży, ale także jako jeden z ważnych elementów obsługi klienta i budowania dobrych relacji z odbiorcami pośrednimi. Dlatego przedsprzedaż musi odznaczać się kompleksową obsługą przedstawiciela, który doskonale zna portfolio produktów firmy. Tylko w ten sposób jest w stanie zaprezentować całościową ofertę dostosowaną do unikalnych potrzeb klienta.
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127276306

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.