PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 5 | 42--45
Tytuł artykułu

Snajperzy marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor, patrząc z perspektywy minionego roku, zauważa, że sporo się w marketingu firm zmieniło. Coraz więcej marek stara się plasować komunikacyjnie i produktowo w coraz bardziej dopasowane grupy odbiorców, czyli przeznaczać maksimum środków na skuteczne docieranie. Takie działania nazwać wypada marketingiem snajperskim. Autor przypomina, że jego konieczność przewidział David Ogilvy, zalecając - „Docieraj do tych, którzy się liczą, a nie licz tych, do których docierasz”.
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127286018

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.