PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 720 | 157--171
Tytuł artykułu

Znaczenie konkursu "Teraz Polska" w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
The Significance of the "Poland Now" Contest in Building an Image of an Award-winning Brand and Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zadaniem opracowania jest ukazanie istoty marki i jej wizerunku jako podstawowego zasobu przedsiębiorstwa. Przeprowadzono również prezentację badań dotyczących wpływu konkursu "Teraz Polska" na kształtowanie pozycji rynkowej firmy.
EN
The purpose of this article is to present the brand and its image as key resources of enterprises as well as to present research on the impact of the "Poland Now" business contest on shaping an enterprise's market position. The article is divided into three sections, in the first, the author makes the concept of brand, its capital and attributes, more precise. In the second section, she concentrates on characterising the brand and enterprise's ¡mage, while in the third section the author discusses the impact of the "Poland Now" contest on building the image of Polish brands. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
157--171
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Aaker D., Managing Brand Equity, The Free Press, New York 1991.
  • Altkorn L, Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  • Ambler Т., Marketing od A do Z, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  • Chernatony de L., McDonald M., Creating Powerful Brands, Butterworth-Heinemann, Oxford 1994.
  • Doyle P., Marketing wartości, Wydawnictwo Feiberg SJA, Warszawa 2003.
  • Huber K., Image, Businessman Book, Warszawa 1994.
  • Kall J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
  • Kotler P., Kotler o marketingu. Jak kreować i opanować rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  • Kotler P., Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
  • Marcinkowska M., Kapitał intelektualny jako źrodło przewagi konkurencyjnej współczesnej firmy [w:] Wycena i zarządzanie wartością firmy, red. A. Szablewski, R. Tuzimek, Poltext, Warszawa 2004.
  • Ries A., Ries L., 22 niezmienne prawa zarządzania marką, Prószyński i Ska, Warszawa 2000.
  • Rozwój marek w Polsce: 2004, raport sporządzony przez Stowarzyszenie ProMarka, www.promarka.pl.
  • Strategor, Zarządzanie firmą, PWE, Warszawa 1998.
  • Strojny S., Marka jako źrodło przewagi konkurencyjnej na rynku usług [w:] Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji, red. J. Kall i B. Sojkin, Wydawnictwo A E w Poznaniu, Poznań 2004.
  • Wycena i zarządzanie wartością firmy, red. A. Szablewski i R. Tuzimek, Poltext, Warszawa 2004.
  • Sznajder A., Sztuka promocji, Businessman Book, Warszawa 1993.
  • Urbanek G., Na początku był znak, "Rzeczpospolita" 30.06.2004, dodatek "Marki Polskie".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127611307

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.