Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autorów raportu, polski rynek PR ma się coraz lepiej, a zagraniczne sieciowe agencje PR coraz częściej interesują się naszym krajem. Zwiększające się budżety przeznaczane na PR oraz coraz wyższe wymogi stawiane agencjom przez klientów spowodowały ten wyraźny wzrost zainteresowania Polską. Wnioski płynące z raportu są takie, że udział agencji sieciowych na naszym rynku rośnie, chociaż zdecydowanie prym wciąż wiodą agencje lokalne z polskim kapitałem, zazwyczaj zrzeszone lub afiliowane przy jakiejś międzynarodowej sieci. Trend wycofywania się światowych potęg z afiliacji na rzecz kupna polskiej agencji czy założenia oddziału jest jednak zauważalny i prawdopodobnie będzie postępował.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127628476