PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 5 | 90--93
Tytuł artykułu

Kapitał ludzki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy zwracają uwagę, że w czasach coraz bardziej zaostrzającej się walki konkurencyjnej, rosnącej presji czasu i nasilającej się gonitwy za tworzeniem coraz to nowszych i lepszych modeli produktów firmy skupiają się na komunikacji na zewnątrz, zaniedbując równie ważny przepływ informacji do wewnątrz. Tymczasem zdaniem autorów kluczem do sukcesu na obydwu polach jest umiejętnie dobrany, kompetentny, zmotywowany, rozumiejący wizję i misję marki, i co najważniejsze, wierzący w nią kapitał ludzki. Jeszcze kilkanaście lat temu budowanie marek opierało się na przekonywaniu konsumentów o przewadze funkcjonalnej danej marki nad innymi. Obecnie marketerzy starają się przekonać konsumentów do swojej marki, akcentując jej emocjonalną wartość. Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu tej strategii jest spójność wewnętrznych komunikatów firmy z tymi, które firma emituje na zewnątrz.
Rocznik
Numer
Strony
90--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127628534

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.