PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 7-8 | 7--10
Tytuł artykułu

Przesłanki tworzenia wysokiego transferu wiedzy na potrzeby zarządzania rytmem zmian

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z kluczowych czynników rozwoju organizacji jest umiejętność skutecznego zarządzania zmianami. Artykuł omawia dwa zagadnienia transfer wiedzy a powodzenie zmian oraz cechy organizacji umożliwiającej wysoki transfer wiedzy z podziałem na przywództwo, kulturę organizacyjną, twórcy wiedzy, technologia i komunikacja.
Rocznik
Numer
Strony
7--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • BRILMAN J., (2002), Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa.
  • CLARKE L., (1997), Zarządzanie zmianą, Gebethner i Ska, Warszawa.
  • DAVENPORT T.H, PRUSAK L., (1998), Working Knowledge. How Organizations Manage What They Know, "Harvard Business Review", Boston.
  • EISENHARDT K.M., BROWN S.L., (1998), Time Pacing: Competing in Markets that Won't Stand Still, Harvard Business Review, l marca.
  • GRUDZEWSKI W., HEJDUK I., (2004), Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Difin, Warszawa.
  • MILLER P.O., (2005), The Role of Knowledge Creation in Competitive Advantage, [w:] MONTANO B. (red.), Innovations of Knowledge Management, IRM Press, Hershey-London-Melbourne-Singapore.
  • NONAKA L, TAKEUCHI H., (2001), Kreowanie wiedzy w organizacji. Jak spółki japońskie dynamizują procesy innowacyjne, Poltext, Warszawa.
  • NUNAMAKER J.F. et al., (2001), Special Issue: Enhancing Organizations' Intellectual Bandwidth: The Quest for Fast and Effective Value Creation, "Journal of Management Information Systems", vol. 17, nr 3.
  • PROBST G., RAUB S, ROMHARDT K., (2002), Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000129825855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.