PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 8 | 43--47
Tytuł artykułu

Młodzi nabywcy finalni jako podmioty oddziaływania merchandisingowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ma na celu zapoznanie z opinią młodych nabywców finalnych na temat skuteczności różnych działań merchandisingowych jako bodźców zachęcających ich do zakupu konkretnych wyrobów. Przedstawiono preferencje i zachowania młodych nabywców na rynku dóbr szybkozbywalnych. Omówiono główne determinanty decyzji zakupowych oraz wpływ wybranych działań handlowych na młodych nabywców.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
43--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000129865038

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.