Czasopismo
2004
|
nr 1015, t. 2 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
|
440--445
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Activity of the Grocer's Shops in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawiła zmiany, jakie wystąpiły w funkcjonowaniu sklepów z artykułami żywnościowymi w ostatnich trzech latach w Polsce. Zwróciła także uwagę na to, co robią rodzime sklepy, aby kontynuować swój rozwój w Unii Europejskiej.
In the paper changes in the activity of the grocer's shops in the last three years in Poland were presented. It was also taken into consideration what domestic shops do and what they should do to continue its development in the European Union. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
440--445
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grochulski L., Coraz więcej sklepów, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 4, s. 34-36.
- Kłosiewicz-Górecka U., Strategie działania rodzimych firm detalicznych w kontekście integracji Polski z Unią Europejską, [w:] Materiały konferencyjne, Retail Business Forum - BROG Media Biznesu, Warszawa 27 listopada 2003.
- Kłosiewicz U., Słomińska B., Rynek artykułów spożywczych w Polsce, IRWiK, Warszawa 1998.
- Lech E., Trendy w rozwoju handlu detalicznego w Polsce, [w:] Materiały konferencyjne, Retail Business Forum - BROG Media Biznesu, Warszawa 27 listopada 2003.
- Rynek wewnętrzny w 2002 r., GUS, Warszawa 2002.
- Raport strategiczny FMCG: CAL, GfK Polonia 2002 i 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000130071744