PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1141 Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja | 272--279
Tytuł artykułu

Zmiany w działalności marketingowej powszechnych towarzystw emerytalnych

Warianty tytułu
The Changes of the Marketing Activity of the General Pension Societies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdefiniowano działania marketingowe odnoszące się do sektora ubezpieczeń emerytalnych oraz przedstawiono koncepcję zmian w tym obszarze.
EN
The main aim of this article is to find an answer to the question if the changes in the activity of General Pension Societies are driven by market conditions particularly specific for this kind of institutions comparing to other kind of institutions functioning on the capital market (i.e. banks, life insurance societies)? Or are they driven by the series of various circumstances being random from their nature? Once the origin, influence and duration of those changes are identified the answer for the above questions. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • BenettP.D. (1995), Dictionary of Marketing Terms, NTC Publishing Group Lincolnwood, IL.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. (2000), Marketing, PWE, Warszawa.
  • Kotler P. (1996), Marketing., Gebethner & Ska, Warszawa.
  • Nowe usługi finansowe w Polsce (2000), red. W. Przybylska-Kapuścińska, U. Ziarko-Siwek, AE, Poznań.
  • Prudzienica-Grunt M. (2004), Kierunki zmian w zarządzaniu Powszechnymi Towarzystwami Emerytalnymi wchodzącymi w sklad grup kapitałowych, [w:] Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - między teorią a praktyką, red. H. Jagoda, J. Lichtarski, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1014, AE, Wrocław.
  • Prudzienica-Grunt M. (2005), Powszechne Towarzystwa Emerytalne jako organizacje sieciowe, [w:] Strategie i logistyka organizacji sieciowych, red. J. Witkowski, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1078, AE, Wrocław.
  • Rogoziński K. (2000), Nowy marketing usług, AE, Poznań.
  • Stanusch-Stachowicz A. (2001), Kultura marketingowa przedsiębiorstw, PWN, Warszawa.
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2003 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, art. 134, ust. l, DzU nr 170, poz. 1651.
  • Wielgusz M., Rembiś R. (2002), Agregacja usług finansowych, [w:] Nowe usługi finansowe w Polsce, red. W. Przybylska-Kapuścińska, U. Ziarko-Siwek, AE, Poznań.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000130759382

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.