Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dobra infrastruktura teleinformatyczna instytucji finansowych jest bezwzględnym warunkiem rozwoju inżynierii finansowej. Trudność połączenia technologii z prawem, w naszych warunkach bierze się przede wszystkim z braku jednoznacznych pojęć. Przykładem może być definicja dokumentu elektronicznego. Na szczęście prawo bankowe mówi, że „czynność dokonana w formie elektronicznej spełnia wymagania formy pisemnej”. A to coraz częściej pozwala na wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań IT w organizacji pracy banku. Tradycyjny oddział, mimo że jest skoncentrowany na transakcjach, staje się coraz bardziej specjalistyczną placówką handlową, a to wymaga wsparcia (oczywiście informatycznego) procesu sprzedaży. W ten sposób do obsługi klienta wykorzystuje się takie rozwiązania, jak identyfikacja klienta przez systemy radiowe (RFID), zdalna autoryzacja i taryfikacja usług. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000130839522