PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 5 | 101--104
Tytuł artykułu

Szkolenie bankowych opiekunów klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Training Bank Personnel as Care Providers for Customers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie założeń programu szkoleniowego, który służył przygotowaniu opiekunów klienta do sprzedaży produktów pochodnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Program ten oparty był w dużej mierze na praktycznych ćwiczeniach z prezentowania rozwiązań na podstawie analizy potrzeb danego klienta oraz wykorzystywania obiekcji klienta do proponowania mu alternatywnych rozwiązań. W efekcie powstał kaskadowy model oferowania produktów, który w ciągu roku 2006 z powodzeniem został wykorzystany w praktyce. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of this article is to present a foundation of educational program, which was run to prepare client’s managers to sale products in small enterprises sector. This program was based on practical exercises consisting of analysis of requirement of given client and also suggesting alternative solutions as taking advantage of objections received from the client. In the effect cascade model of offering of products has emerged. A model which in 2006 was successfully used in practice.
Rocznik
Numer
Strony
101--104
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000133291274

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.