PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 7 | 11--13
Tytuł artykułu

Humanizacja marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł traktuje o wyzwaniach przed jakimi staje współczesny marketing, związanymi z osiąganiem przez coraz większą część społeczeństwa określonego stopnia zamożności. Wiąże się to z faktem, że ich konsumpcyjne potrzeby zostają zaspokojone i kierują się ku innym wartościom, niematerialnym. Autorzy tekstu uważają, że to zjawisko prowadzi do wzbogacenia marki i tym samym jest dla niej korzystne. Humanizację marki definiują jako proces nadania marce pewnych cech charakterystycznych dla człowieka w aspektach jej działań racjonalnych, emocjonalnych, społecznych i moralnych z korzyścią nie tylko dla jej użytkowników, ale również dla szerszego społeczeństwa w pozaekonomicznych wymiarach jej funkcjonowania.
Rocznik
Numer
Strony
11--13
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134259221

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.