PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 7 | 52--55
Tytuł artykułu

Testowy klient sprawdza obsługę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest opisem badania przeprowadzonego przez międzynarodową firmę, które miało sprawdzić, jak szansę na dodatkową sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Badanie odbywało się za pomocą klientów testowych. Przeprowadzili oni łącznie 56 wizyt w sklepach Polsce, Czechach i na Słowacji. Okazało się, że wyniki sklepów w Polsce są znacznie gorsze niż u naszych południowych sąsiadów. Oceniano wygląd sklepów, prezentację towarów, obsługę klienta i budowanie jego lojalności.
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134555159

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.