PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 8 | 15--17
Tytuł artykułu

Marketing 3D uwodzi klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przyznaje, że nie da się jasno określić, czym jest experiential marketing - znany również jako marketing doświadczeń czy marketing doznań. Nie jest to zdaniem autora żadne konkretne „narzędzie". To raczej sposób myślenia, który kładzie główny nacisk na tworzenie świeżych więzi pomiędzy firmą a klientem, głównie poprzez osobiste zaangażowanie tego drugiego. Więzi, które budowane są na pełnych emocji, ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które głęboko zakorzenią się w pamięci, a przez to poprowadzą do zwiększonej sprzedaży i lojalności wobec marki. Pamiętać jednak należy, że doznania klienta wywołane akcją marketingową mogą być zarówno bardzo pozytywne, jak i bardzo przykre.
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134650169

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.