Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka twierdzi, że budowanie strategii firmy z uwzględnieniem interesów społecznych oraz relacji z różnymi grupami interesariuszy stanowi o odpowiedzialności społecznej firm. Istotą takiego podejścia jest wiara, że odpowiedzialna aktywna działalność prospołeczna to nie koszt, ale długofalowa inwestycja, która przyniesie rzeczywistą wartość dodaną. Faktem jest, że coraz więcej firm otwarcie i chętnie deklaruje swoje zaangażowanie i przywiązanie do idei odpowiedzialnego biznesu. Artykuł opisuje jeden z takich projektów – Learning@Europe. To przedsięwzięcie edukacyjne promujące europejską tożsamość narodową. Proponuje także oryginalne podejście do kształcenia: e-naukę wspieraną przez technologię oraz rzeczywiste współzawodnictwo między uczniami z niemal całej Europy.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134650312