PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 9 | 32--35
Tytuł artykułu

Luksus z polskim logo?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera dywagacje na temat marek luksusowych i szans jakie mają polskie marki na dołączenie do światowej elity. Zdaniem autorki, polski konsument zagranicznych marek prawdziwie luksusowych doceni raczej marki o zasięgu globalnym niż terytorialnym, jakimi wciąż są polskie marki aspirujące do miana luksusowych. Powodem, dla którego polscy konsumenci wybierają w większości marki zagraniczne, nie biorąc pod uwagę podczas dokonywania swojego wyboru polskich marek ekskluzywnych, jest fakt, że nie są jeszcze całkowicie obyci z prawdziwym luksusem i doceniają przede wszystkim nazwę firmy rozpoznawalną na całym świecie. Taką nazwę kojarzą z doskonałą jakością, a jej konsumowanie uważają za tożsame ze stylem życia, który dana marka wykreowała w ciągu dziesiątek lat obecności na rynkach międzynarodowych. Tego właśnie, zdaniem autorki, brakuje produktom sygnowanym polskim logo.
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • R. White, Marketing luxury focus. Lapping up luxury., Admap 3/2007.
  • S. Khan, Communicating luxury to the masses., Admap 7/8/2006.
  • T. Veblen, Teoria klasy próżniaczej, PWN, Warszawa 1971.
  • P.N. Danzinger, Let them eat cake. Marketing luxury to the mases - as well as the classes., Derborn Trade Publishing, Chicago 2005.
  • www.kruk.pl
  • www.denicler.eu
  • www.gino-rossi.com
  • www.simple.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134699258

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.