Warianty tytułu
Marketing Problems of Functioning of Polish Philharmonics
Języki publikacji
Abstrakty
Filharmonie w Polsce muszą walczyć z bardzo silnym zagrożeniem produktami substytucyjnymi, które oddziałują na wszystkie grupy konsumentów. Przedstawiono problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce, wynikający z braków w ich finansowanie. W artykule zawarto istotę, cele i produkty filharmonii, oraz charakterystykę grup konsumentów.
This article presents some problems connected with marketing in Polish philharmonics. The article treats such aspects as: product, creation of brand and a consumer group. Moreover, it discusses the application of M.E. Porter' s model to the Polish philharmonics. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
111--120
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Encyklopedia powszechna PWN, PWN, Warszawa 1973.
- Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1997.
- Habela J., Słowniczek muzyczny, Polskie wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1980.
- Knecht Z., Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Wiedza Powszechna, Warszawa 1992.
- Kolter P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- Kultura w gospodarce rynkowej. Problemy adaptacji marketingu, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Warszawa -Wrocław 1997.
- Pluta-Olearnik M., Marketing usług. Idee. Zastosowania, PWE, Warszawa 1994.
- Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
- Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134796234