PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 1 | nr 1029 | 111--120
Tytuł artykułu

Marketingowe problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce

Warianty tytułu
Marketing Problems of Functioning of Polish Philharmonics
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Filharmonie w Polsce muszą walczyć z bardzo silnym zagrożeniem produktami substytucyjnymi, które oddziałują na wszystkie grupy konsumentów. Przedstawiono problemy funkcjonowania filharmonii w Polsce, wynikający z braków w ich finansowanie. W artykule zawarto istotę, cele i produkty filharmonii, oraz charakterystykę grup konsumentów.
EN
This article presents some problems connected with marketing in Polish philharmonics. The article treats such aspects as: product, creation of brand and a consumer group. Moreover, it discusses the application of M.E. Porter' s model to the Polish philharmonics. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Encyklopedia powszechna PWN, PWN, Warszawa 1973.
  • Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1997.
  • Habela J., Słowniczek muzyczny, Polskie wydawnictwo Muzyczne, Kraków 1980.
  • Knecht Z., Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Wiedza Powszechna, Warszawa 1992.
  • Kolter P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Kultura w gospodarce rynkowej. Problemy adaptacji marketingu, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Warszawa -Wrocław 1997.
  • Pluta-Olearnik M., Marketing usług. Idee. Zastosowania, PWE, Warszawa 1994.
  • Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
  • Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134796234

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.