PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 45 | 40
Tytuł artykułu

Płać zegarkiem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sektor polskiej bankowości stoi przed olbrzymią szansą, jaką daje podbijająca Europę i świat technologia płatności bezstykowych. Płatności typu „tap and go” to już fakt – według danych MasterCard® za drugi kwartał 2007 roku, już w tej chwili w użyciu znajduje się ponad 16 milionów kart i urządzeń MasterCard PayPass, akceptowanych w ponad 55 tysiącach punktów handlowo-usługowych na całym świecie. Jakość rozwiązań dotyczących technologii płatności bezstykowych potwierdziły liczne badania prowadzone w ciągu kilku ostatnich lat, a zwłaszcza programy pilotażowe wdrożone w ostatnim roku. Obecnie technologia PayPass jest wprowadzana lub testowana między innymi we Francji, Włoszech, Szwajcarii, Hiszpanii, Kanadzie, Korei, na Tajwanie i w USA. Potencjał biznesowy tego rodzaju płatności dostrzegły już m.in. restauracje typu fast food – McDonald’s, Burger King, Starbucks, sklepy takie jak 7-Eleven, CVS, Duane Reed i inne. Także kolejne europejskie instytucje finansowe poszerzają swoją ofertę o karty i urządzenia do płatności bezstykowych, widząc w tym rozwiązaniu wiele możliwości wynikających z szybkości i zwiększenia wartości transakcji czy wzrostu lojalności użytkowników kart. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134797509

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.