PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 45 | 41--42
Tytuł artykułu

Poznaj klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Od informacji zależy jakość podejmowanych decyzji biznesowych, a skutki decyzji negatywnych mogą być bardzo bolesne dla firm. Bez wiarygodnej informacji nie ma możliwości efektywnego prowadzenia działalności gospodarczej. Ale w praktyce decyzje zazwyczaj podejmowane są w warunkach ograniczeń informacyjnych, które wynikają z różnej wiedzy uczestników transakcji. – Chociaż wydaje się to paradoksalne, w relacjach bank-klient bardzo często przewagę informacyjną posiada ten ostatni, bo podstawą oceny jego zdolności kredytowej są informacje, które on sam przekazuje. Dlatego potrzebne było wypełnienie tej luki poprzez stworzenie instytucji gromadzącej i udostępniającej informacje kredytowe – mówi Krzysztof Markowski, prezes Biura Informacji Kredytowej. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
41--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134797568

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.