Warianty tytułu
Dojrzałość ZZL. Jaki stopień doskonałości należy osiągnąć?
Języki publikacji
Abstrakty
In recent years, HR directors have been challenged to fully align HRM to corporate business objectives and become a business partner for management. This implies that HRM needs to focus on providing added value to the company. That means grading up internal customer satisfaction by improving the quality of the service delivered as well as to make HR performance and its contributions to the business transparent. This article focuses on the use of an HR process maturity model contributing to being able to decide how perfect one wants to be, or in other words, how to make HRM-especially its processes-"fit for purpose". (abstrakt oryginalny)
W ostatnich latach dyrektorzy ZL stanęli przed wyzwaniem zharmonizowania strategii ZZL z celami biznesowymi i stania się partnerem biznesowym dla zarządu, bowiem współcześnie ZZL musi skupić się na zapewnieniu firmie wartości dodanej. A to oznacza poprawę satysfakcji klienta wewnętrznego poprzez poprawę jakości dostarczonej usługi, jak również spowodowanie, by wydajność zasobów ludzkich oraz ich wkład w rozwój biznesu stał się przejrzysty. Artykuł koncentruje się na modelu dojrzałości ZL, którego stosowanie pomaga ustalić stopień perfekcji, jaki ma zostać osiągnięty, tzn. jak można spowodować by ZZL, a w szczególności procesy ZZL, stały się „dopasowane do potrzeb” samej firmy, jak i rynku. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134880559