PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 77--83
Tytuł artykułu

Jakość usług hotelarskich

Autorzy
Warianty tytułu
The Quality of Hotel Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę określenia wpływu poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce na kształtowanie się jednego z najważniejszych wskaźników branży hotelarskiej, jakim jest frekwencja. Analiza ta pozwoliła na identyfikację tych determinant jakości usług hotelarskich, których stopień wpływu na frekwencję w hotelach jest najbardziej istotny. (abstrakt oryginalny)
EN
The author attempts to determine an influence of a quality level of services offered by Polish hotels on the number of customers which is one of the crucial indicators in hotel industry. The analysis lets identify these determinants of hotel service quality which have the most significant impact on hotel attendance. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
77--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Borkowski S., Ćorejowa T., Instrumenty rozwiązywania problemów w zarządzaniu, WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2004.
  • 2. Czarniecka-Skubina E., Zapewnienie jakości usług i bezpieczeństwa zdrowotnego potraw w gastronomii hotelowej, PZH, Warszawa 2003.
  • 3. Grudzewski W. M., Hejduk l. K., Kreowanie w przedsiębiorstwie organizacji inteligentnej, [w:] Grudzewski W. M., Hejduk l. K. (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa 2000.
  • 4. Harry M., Schroeder R., S/x Sigma, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
  • 5. Kuniszyk M., Słowniczek&nalityka (ode. 3), Panorama Orbisu 2004, nr 4.
  • 6. Kuniszyk M., Wpływ kryzysu gospodarczego na wyniki branży hotelowej (2), Panorama Orbisu 2001, nr 8.
  • 7. Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia., PN-EN ISO 9000, PKN, Warszawa 2001.
  • 8. Wszendybył E., Metody pomiaru jakości usług hotelarskich, [w:] Borkowski S. (red.), Zarządzanie jakością wyrobowi usług, Wydawnictwo Menedżerskie PTM, Warszawa 2005.
  • 9. Wszendybył E., Zarządzanie jakością usług hotelarskich, pr. doki, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000135896151

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.