Czasopismo
2006
|
6
|
nr 1145 Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw
|
230--238
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Promotional Activities of Enterprises in the Telecommunication Market
Języki publikacji
Abstrakty
Uzyskanie przewagi konkurencyjnej przez firmy telekomunikacyjne często wymaga przyjęcia odpowiednich rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej. Przedstawiono działania promocyjne firm telekomunikacyjnych oraz określono teoretyczne i praktyczne zagadnienia związane z wykorzystaniem poszczególnych form promocji.
The hereby article presents promotion as the crucial element of companies' competition in the market of telecommunication services. This instrument is very effectively implemented by operators, which results in extensive profits for them. The author presented forms and strategies of marketing communication, with particular emphasis on strategies based on objectives carried out by means of these forms. The article depicts two most frequently applied forms of promotion i.e. advertising and personal sales, but also other instruments, which influence the level of telecommunication operators targets realization as well as accomplishing competitive advantage. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
230--238
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Garbarski L., Rutkowski L, Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000.
- IAB Polska, www.tezmedium.pl, styczeń 2005.
- Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1998.
- Kitchen Ph., Marketing Communications: Principles and Practice, International Thopson Businnes Press, London 1999.
- Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004.
- Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
- Kotler P., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
- Smalec A., Rosa G., Gracz L., Marketing. Przewodnik do ćwiczeń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
- Sznajder A., Sztuka promocji, Business Press Ltd., Warszawa 1993.
- Wrzosek W., Strategie marketingowe, PWE, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000136106949